Kärleken

Hejsan hoppsan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting igen.
Kan sammanfatta den senaste tidens händelser lite snabbt..

Igår började jag morgonen med en promenad till Kärleken.
Väl där åt jag frukost med familjen Lind innan dem tog bilen till flygplatsen och
slut destinationen Turkiet.
Cyklade ner till lägenheten och fortsatte min städning.
Mamma, pappa och Simon kom snart och vi började flytta ur.
Efter att vi packat lastbilen så åkte vi innan förskolan så jag fick visa vart jag
jobbar någonstans.
Mamma skulle in på "silvan" och köpa tegelsten så det fick vi självklart göra.
Väl uppe på kärleken igen så var Frasse glad för lite sällskap och han och simon fann varandra snabbt.

När min lilla familj hade lämnat mig och kört hemåt så åt jag och Frasse lite innan jag drog i väg för kvällens jobb.
Vaktade Connys tre juveler.
Cyklade hem och promenerade med Frasse och gjorde mig i ordning.
Lite förfest hos Biffen men Haggan, Benke och Björkman,
Mycket rövarhistorier och hockey snack men också många visdomsord...
Fick en fin föreläsning av Björkman :)

Trottobar och sen mårtensson blev det för mig och Biffen sen.
ganska roligt folk det finns på Mårtensson på lördagar.
Den bästa var när "kokain Johan" går fram till Biffen och säger "du grabben, du är lycligt lottad ikväll".
Så vi fick spela en räv när han var i närheten.
Halv fem kom jag i säng....

Nu har jag och Frasse ätiti frukost och ska strax ta oss en promenad.
Lillprinsen klagade på mig igår, antonia klagar på mig!?
Måste jag verkligen ta tag i mitt liv!?
hawaii ska ju vara fint annars..
Sm i Falun denna veckan, grabbarna kör linje idag.

I torsdags var vi på Roberts begravning i Ljungby.
På vägen dit blev vi prejade av en lastbil vid en omkörning, precis samma senario som vid
olyckan, sjuk kusligt men vi klarade oss.
begravningen var jätte fin.
En vacker viloplats får robert, och dem får en underbar ängel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback