Life = majonäs (kladdigt, fett men jävligt gött)

Idag, tisdag!

Jag har sprenderat dagen genom att sitta på espresso house med mina kära vänner och matat fåglarna. Sarah har nu kommit till halmstad igen efter sin lilla fjärrans tripp. Efter att ha inkasserat 2 champagne flaskor på stan gick ja sedan hem. Bytte om och sedan sprang ja min vanliga runda ( på 200 meter) till Antonia för att låna hennes dusch (har ingen tvål eller shampoo hemma, inga kläder heller för den delen)

Nu sitter ja här efter en varm dusch och skall ta på mig. Efter det bär det av för att åka till stranden och hålla jophan i handen =) mysigt värre!

Förresten Sarah tack för bytet av sporttoppen HAHA


Du e vacker och vi hör ihop!


Kommentarer
Postat av: Mattias

" Nu sitter jag här efter en varm dusch å ska ta på mig"! Låter mysigt;)

2008-06-03 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback