Nattligt

Somnade sent igår, tack vara minpower nap efter jobbet.
Härligt att vara uppe på kärleken emd familjen :)

Idag ska jag gymma efter jobbet sen kolla på fotbollen.
Sista arbetsdagen på jobbet för denna veckan imorgon vilket nästan är lite halvtråkigt.

Fick sms inatt... Spännande!
Det gäller ju dock att spela sina kort rätt :)
Mästaren i bullshit öppnade käften i lördags vilket ännu en gång
visade att han är totalt urblåst mellan öronen.
det gäller att läsa på innan man yttrar sig.

Solleröloppet i helgen, lycka till till dem som ska cykla där.
Min sambo ska ju bla köra där.

Meck med midsommar håller ju Olivia på emd som bäst.
Får se hur det blir men jag tror att vi får ganska roligt.
om jag nu drar in magen och försöker ta lite mindre plats...

Har lämnat in min kamera på lagning så snart kommer det komma bilder här igen.

Tack för mig så länge!



Bild från studentskivan för Jimmy och hans kusin Danne, trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback