Snart midsommar osv.

Hej i stugorna.

Sitter hemma hos Olivia och skriver lite snabbt innan jag ska lägga mig.
Idag har jag spinnat med Antonia, härligt med lite distans.
I veckan händer följande, jobb tränignoch midsommar.
Är ju ett ständigt velande fram och tillbaka i den här liga så vi får se vart det bär vägen.

I fredags var vi på Lilla H, med familjen Molin.
Vi firade tjejernas skolavslutning fast Theres  lyste med sin frånvaro.
Honken var också där med sitt jobb. hmm hej!

I lördags så grillade vi och kollade på fotboll hemma hos Nilpe i snöstorp.
Hoppade lite studdsmatta och tog lite för mycket plats.
Sen körde Ola till stan och vi gick en runda jag, Sara och Olivia.
Kom till Morfars där vi träffade vi Kjelle, Kim och Teddie vilket inte var igår.
Blev sen ändrade planer och jag lämnade ligan för att gå.

Mitt i matchen ringer Zlatan, han hade mcyket att säga.
Tror beach boyen hade uppskatta en resa till Hawaii men jag följer gärna med.
Ses i Alingsås det gör vi verkligen :)

Var som ett kolli när jag rullade ur sängen, käkade frukost med munken.
Åkte sen till Landet med Olivia och Kajsa.

Imorgon stänger jag dagiet sen ska jag kolla på fotboll.
För er som inte vet så krånglar just min mobil till en höggrad!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback