27/3

Suck, precis slutat jobba och är lite trött.
En bra dag på jobbet idag, var på storabasen på förmiddagen och lillabasen på lunchen.
Nu ska jag träffa Antonia och Malin.
Var sjukt trött igår på boxen, hade svårt att fokusera också, piss träning helt enkelt.
Idag ska jag på body combat, hade tänkt spinna men fanns inga platser.

Igår kväll efter träningen var Johannes, Nilpe och Malin och kollade på film.
Jag körde den vanliga och somnade i sängen.
Jag och Nilpe hade ett fint "deeptalk" också, alltid bra att ha emellanåt.

Jag och Malin träffade Fenja häromdagen, vi pratde förhållanden féftersom dem båda
 är nyblivna singlar. Fenja frågade mig "Joline har inte du någon kille?"
"Nej jaag trivs jättebra som singel!" svarade jag jätte glatt, men sen "Nej nu ljög jag"
Bitterhet!

Sol idag, det är bra!
En runda på stan som är på listan nu.
Imorgon ska vi till Olivia på kalas.
Undra om Haggan ska förgylla oss med sin närvaro i helgen!? :)

Undra om Swedrup kör Crocs, Cowboy boots eller barfota i en månad nu när han
är i Brasilien... Bra varmt med munkjacka och mössa lär det ju bli..

jaja mycket jidder nu får det hända något!


   

    

   

Bilder från en förfest hemma hos mig för några veckor sedan.
Antonia hade lagfest med gästspelade hos oss ändå.
Bothen, Nilpe kom efter sin match i Kungsbacka.

   

   

Lillprinsen Simon på besök, pannkaksfest, promenad på västra stranden
och en Helsingborg/Helsinör resa hann vi med.
Han sattes på eldprovet direkt, hyra film med Malin och Lina.
Tror han kommer komma hit en del i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback