Lite flyt för en gångs skull.

Ligger hemma hos Mailn, lyssnar på Le Marc som vanligt.
Har jobbat på klockargård.
Träffade min chef idag, har ett femtio procent till sista maj men kommer att gå
på ett heltids vik då en ordinarie är sjukskriven.
Han vill om det fungerar ge mig ett heltids vik på Bäckagård från sista maj, skönt att ha jobb.

Ska boxas med Lina ikväll, skönt att få ut lite aggritioner :)
Igår tittade jag, johannes, nilpe och Malin på film.
Innan det gick jag och Antonia en promenad i snöstorm och sen stekte vi
pannkakor eftersom vi inte hade något våffeljärn.
Petter hade tänkt göra pannkakor också, hur det nu gick!?

Fick en ur söt bild på Neo i helgen, vilken kille!
Snart fyller gullungen ett år.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback