And now I can fly

Okej, dags att ta tåget hem till västkusten och Halmstad snart.
Idag har jag varit och hälsat på Igelkotten, kul att se att branen vuxit så.
Trodde inte att alla barnen skulle känna igen mig men det gjorde dem.
Missade Anna-Carin idag, men det får jag ta igen nästa gång.

Var på Furuhagen som jag ska jobba på i Junli och lämnade lite papper.
Tittade in på Solhagen och mina älskade tanter, ska förhoppningsvis se mer
av dem i sommar. Dem kännde också igen mig vilket var ännu
mer förvånade efter som minnet inte alltid är var det har varit.

Anna och Neo har varit här sedan tolv och åkte precis.
Han har vuxit jätte mycket och blivit en riktigt stor buse.
Vi har pratat mycket och bara umgåtts.
ska bli skönt att vara hemma lite med dem i sommar och
ta ifatt förlorad tid.
JAg är glad att jag har en sådan härlig storasyster.
På tal om stora syster så sprang vi på Petters storasyster Frida i Herrljunga och
fick se lilla söta Ebbe.

Det är med nya krafter som jag åker till Halmstad.
Lite lättare :)

Dags att dra. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback