Linjelopp i Götene bla.

Då är jag precis hemkommen från Götene.
Jag och mamma tog bilen dit för att kolla när Marcus körde.
3 grader och snö mötte oss, inte riktigt vad jag var rustad för när jag packade inför den här helgen.
Vi kollade på sex varv sen drog vi oss hemåt., tio varv alltså 14 mil skulle köras av cyklisterna.
Under varven satt jag och hade franskalektion med mamma.
Träffade Marie, det var sist på galan så det var trevligt.
Micke var kvar i kalla sverige och tog sig runt, starkt av honom som är så lätt frusen av sig :)
Men trots allt blev gossen fyra, säkert inte nöjd med det heller..

Funderar lite nu på vad som händer.
Vissa vill kanske leka av sig, och jag gillar inte att leka, trots att jag kan vara väldigt barnslig.
Det är färdig lekt för min del.
Västkusten är ensam och kall :)
http://www.youtube.com/watch?v=lzxn2FLAens
Men som tur är har jag vissa som muntrar upp emellanåt.

Saknar tjejerna nu när jag varit borta så länge..
Min lilla Halmstad familj som fick äta chips på kärlekn utan mig igår.
Istället kollade jag film med familjen hemma.

Sprang 7 km i morses, känndes riktigt bra.
Hade bra med krafter och muskelfästerna i vaderna krånglade inte så fick ett underbart pass.
Att jag vilade igår gjorde nog sitt också för jag har kännt mig stel och sliten i benen dem sista dagarna.

Dagens bilder: (Gjorde vid tatueringen i lördags, spermien är blott ett minne)

        

        

Till sist länken till den grymma låten som jag och Antonia ger allt till på fredag eftermiddagarna
http://www.youtube.com/watch?v=pJx54IOAbEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback