Söndag = spinning

Hejsan hoppsan gott folk!
Söndag alltså spinning och dags att prova mina förändringar i passet.
Lite nya låtar någon kortare backe men Alice cooper backen är kvar på begäran.

Har precis kollat på en grym film som jag rekomenderar, "Freedom Writers".
Jag blev glad, ledsen och arg om vartannat men den berörde mig.

Har städat lite hemma ska strax äta lite. Ska gymma lite innan spinningen.
Pappa åker till spanien idag, på tal om det en bild på "fordonet" kommer upp under dagen.
Har lovat Karro den bilden.

Hade en "joline" kväll igår, där jag bara pysslade om mig själv.
Inte massa godis och sådant utan lång dusch, peeling, måla naglarna osv.
Nu ska jag och mor kolla slaom, ciao!

Bilden till Karro och Jonas... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback