Ur och skur, självklart!

Jävla piss väder rent ut sagt!
Som ni kanske märkte regnade det idag och jag gick ute med barnen på igelkotten, lite blött faktiskt.
Har tränat innan jobbet nu i två dagar, tänkte köra två pass imorgon.
Stryka och simning imorgon och styrka och cykel på torsdag.
Morfar fyller 82 idag, grattis!
Var lite tårta inne hos morfar men jag somnade nästan då alla pratade om "anita, anitas syster, Ivar
Börje, Marie, Kristina m.m)

Klämde mitt finger igår så det är blått, vem har jag att skylla!?
Just de enbart mig själv.
Ska bara ta det lugnt ikväll med mamma.
Får se om det blir handboll på fredag.

Fick en fråga på dagiset igår "gör det ont att bli/vara tjock".
Nej det gör det inte, men funderade en stund och kom fram till att på vissa gör det ont i själen.
http://garylarsson.bloggagratis.se/ bra blogg.

Jaja annars händer inte mycket...
Ävntar på helgen bara och vet ni va?! en dec nysnö i lindvallen igår, whiii!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback