Åh jag har syndat känner mig så tjock!

En sådan överskrift hade säkert en sjuttonåring med dåligsjälvbild kunnat ha.
Nej bra dag idag, den ser ut som alla andra.
Väcktes av att mobilen ringde och det var från "hallägraskolan" där dem undrade om jag
kunde jobba men nej, det var lite för långt.
Gick upp och åt min vanliga frukost (soja fil med min egenrisenta musli)
Kollade lite tv... Stack ut och sprnag en runda.
kom hem, ringde och gratulerade Sandra som fyller år idag.
Åt (två ägg) sen duschade jag.
Kollade lite tv och läste tidningen.
Lagade mat fisk och ris idag.
Åt lite.
Tog en skogspromenad (bilder finns nedan).
Kollade på "The Hills" och nu sitter jag här.
Tycker inte om det där tv programmet egentligen men jag fastanr där hela tiden ändå.

Det som är så tråkigt när man går hemma och inte gör någonting är att man funderar så mycket.
Så har ni några probelm så dela gärna med er för jag har snart funderat sönder mina.
Jag är faktiskt ganska bra på att analysera också så allt är välkommet.

Min promenad kan jag berätta lite om.
Tog på mig mina nike joggingskor, och satte på MP3.
Gick motsatthåll mot vad jag brukar springa.
Tog lite foton under hela promenixen.
Mötte två röda bilar.
sen när jag nästan var hemma sprang jag på ett mycket bekant gäng.
Helt plötsligt stod ANtonia, Lina och Malin mitt i skogen det var ju mysigt
att dem har tagit sig ända hit bara för att säga hej.
Jag hade inte riktigt tid att prata så dokumenterade detta
och gick vidare.

Morfar har bokat in mig i en bil till Alingsås imorgon.
RIK mot AHK kan bli en rolig match!
See you all, fånga dagen och så vidare....


   

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback