beslutsamhet?

Hejsan hoppsan gott folk.

Nu har jag varit här nere i Halmstad några dagar.
Jobbar som vanligt och är förkykld på min fritid.
Igår var jag med Antonia och hennes syster Annie i simhallen och badade.
Blev väl mest bubbelpoolen men ändå.

Idag ska jag får reda på hur länge jag blir här på klockargård.
Känns för tidigt att åka hem redan på måndag faktiskt men så kanske blir fallet.
Ringde och tackade ja till jobbet i sälen igår, passade på att bestämma rum först utav alla också.
Jag har en egen våningsäng, perfekt om någon kompis kommer på besök.

Karro är hemma i Landskrona nu men först i måndagskväll hade vi en riktigt härligt snackis
kväll hemma, hon är allt bra snäll hon!
Fast jag är avundsjuk att hon funnit en sådan bra kärlek, men jag unnar henne det.

Nej nu ska här passas barn i någon timma till innan jag får gå hem och vila nacken för den gör bra ont i dag.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej.

Jag Googlade på "jobba Club lime"

Och hittade denna sida. jag har förstått att du sökt jobbet nere i Phuket. Läste sen att du inte ska åka, men tänkte höra lite vad du har för uppfattning och vad du fått veta/höra av dom ansvariga.

Skriver detta i ditt senaste inlägg pga. att där e det störst chans att du hittar det..smart va..



Ha de!

2008-09-16 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback