Hur fan kunde han!?

I lördags när jag låg hemma i lägenheten och zappade på tv:n fick jag på
text-tv:n "död kvinna funnen i Herrljunga", Kan inte stämma...
Kollade en gång till och jo det stämde, liket var funnet i Fölene ca 4 km hemifrån.
Ringde pappa som inte svarade ringde morfar som svarade och berättade.
Allt tyder på att det är flickan Natahlie från Alingsås och att det är hennes sambo som har gjort
det, han mamma bor nämligen där i närheten.
Ja och detta visar sig sedan vara sant, när han då erkänner.
Niklas Granberg som han då heter och jag gick i min paralellklass på högstadiet.
Jag kan inte fatt atta han har gjort detta! Hur fan kunde han vara så dum!
Han var aldrig kille som var i bråk utan var ganska blyg...
Helt sjukt, en jävla kännsla amn får när något sådant här händer så nära....

har annars varit i Ulricehamn hela helgen.
Gick i skidbacken i lördags och sprang sen hem därifrån så har härlig träningsvärk nu.
Var ute och åt med Petter i lördags kväll var riktigt roligt och trevligt.
Vi hade dock ett sådant där äckligt gulligt par sittandes brevid som störde lite och
en kille som pratade om att runka sig i form på andra sidan...
I söndags shoppade jag och mamma loss i Gällstad, enda missen jag gjorde var
att jag inte köpte en mössa jag ville ha utan ett pannband som var mer än dubbelt så dyrt.
Idag har jag hälsat på fem st förskolor i stan så jag hoppas snart att lite jobb trillar in.

Imorgon ska jag testa mina nya löparbyxor och efter det ska jag träffa syrran och Neo.
Dem ska visa mig Neos förskola också, vilket ska blir roligt att se.
Nu ska jag lägga mig framför tv:n. Chipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback