Ja, jag får väl berätta då...

hejsan hoppsan allihopa stora som små, långa som korta.

Började dagen med att gå upp först av alla och koka gröt och duka fram frukosten.
Fick sen väcka upp alla för att få lite sällskap, Simon också trotts att han hade svirat under natten.
Snackade skit med lillprinsen och kollade skidkläder en stund.
lillprinsen fick tjata på Antonia ang galan lite vilket är bra för henne vill vi ha med oss.

Så firade vi simon med go mat och älskade Neo kom på besök.
han är så underbar och nu pratar han hela tiden.
Magnus var lite seg, undra varför!? Fylleslag...

Sen körde jag och lillprinsen lite fyrhjuling på fälte och fy fan vad han körde.
Jag skrattade och grät och höll i mig jävligt hårt.
Sen körde vi till Herrljunga för att hyra Arn som vi nu ska kolla på.
Vi strögade lite så som man ska göra..
Träffade Kicki och fick förklara att på kronan i vara är alla bönder tyvärr, det är som att åka till stockholm och klaga
på alla stockholmare tyckte jag.
Strögade på tvåans växel hem och nu så ska det kollas film.

Chipp och hej ät en leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback