Och så har ännu en dag gått...

Ja det är precis som jag säger, ännu en dag har kommit till ända här i skogen.
Mamma försov sig idag, tyckte det var någon som var uppe sent.
Jag låg dock kvar och drömde om trettiometer långa huggormar och tatuerade nallebjörnar
på magen med texten "belive in".
När jag berättade om nallebjörnarna för Malin så sa hon "du drömmer om massa konstiga tatueringar" och
det är sant. Drömde för ett tag sedan att jag hade tatuerat in en jätte svamp över hela ryggen så jag förstår
om allmänheten reagerar.

Sprang 7.5 km idag och det var lite segt, gick en 4 km promenad till solnedgången också.
Är vilo dag imorgon vilket betyder jobb mellan sju och fyra på solhagen.
På lördag kan jag berätta att det är stavgång i skidbacken som gäller.

Är hela alone hemma idag, mor och far är iväg på träning och räkjippo så jag får underhålla mig själv.
Har redan tvättat och förberett min matlåda till imorgon så nu ska jag försöka slå detta med
någon ännu lite mer spännande.

Pratade med hjärtat idag och ja, jag saknar henne fortfarande.
Missade ju en luch med henne och Ola idag men det är lugt jag högg en avokado och kollade på
Vm istället.

Nu ska jag packa inför helgen i Ulricehamn.. Kanske blir en sväng till lager på lördag.
Jag ska försöka hitta på något skoj med Pietro i alla fall, får slå honom en signal ikväll och se så att han lever.
Nej nu ska jag fylla väskan med något skoj och slänga mig framför tv:n.

Hej hopp!



http://www.youtube.com/watch?v=0JnAizAZpMQ&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback