1 maj (utan hemsedal)

Luggar luggen är borta och jag kan äntligen trivas med mitt hår igen.
Solat en del idag och blir stranden imorgon också.
Ikväll kommer alla vännerna och vi ska äta och dricka lite.
Tyvärr hade det skett vissa missförstånd så vissa är lite sura
men allt går att rätta till.

På söndag blir det handboll, längtar lite redan!!
Saknar den blondaste muppen jag vet :)

Har ännu en låt att tipsa om (hoppas ni lyssnar på mina grymma tips)
"detta är en av världensbästa låtar", som någon brukar säga.


http://www.youtube.com/watch?v=4z4U4lhVPrQ

Råder sambo hysteri i Halmstad, lite stressad blir man.
Frisör Theres sa dock att när jag är 28 kan jag börja få "sambopanik".
Vad sjutton jag ska ju till Schweiz och se bergen nu :)
På gott och ont tyvärr men så är det, man kan inte ha och äta kakan.

Nej dags att korka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback