En stad

Det finns en stad i det land där vi bor.
Där har jag en familj och en massa vänner.
Där finns det ett hav och en strand.
Jag älskar den staden!
Låg i morses och kom på att jag saknar det irriterande ljudet av fiskmåsar.
Men snart kommer jag och hälsar på i min favorite stad.

Igår hade vi en rikitg heldag.
Började med parkåkning, gick väldigt dåligt!
Sen gick vi på afterski, Stereo gjorde sin sista spelning här.
Sen var vi på kaisers och luktade, luktar apa där!
Sen hem och dusha, leta efter en försvunnen film, spökar det?!

Kvällens höjdpunk!!! Showtime på lindvallens wärdshus, så sjukt grymt.
Servitriserna och servitörerna uppträder då och då under en trerätters middag,
Våran servitös Thomas var grym.
Vi röjde ganska bra :)
Tanten vid borde brevid blev avundsjuk och ville sitta hos oss istället, vi bjöd på en shot
som kompenstation för det.
Maten var jätte god och sällskapet kunde inte bli mycket bättre.
Sen tog vi taxi till Fjällis där vi avslutade kvällen.

Idag ska vi åka bräda och sen ikväll gå till det där HC igen.

Snart inne på sista veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback