Min svaghet

Jag har förändras, mycket har hänt sedan sist.
Ni har inte sett mig på länge och jag är inte riktigt den jag varit.
Är jag lite lyckligare, lite envisare eller bara jävligt bitter?

Jag har en hemlighet, något dem här i huset vet.
Jag har blottat min själ, visat vem jag egentligen är.
Jag har en svaghet för bränder, där det verkligen händer.
När lågan flammar, jag tappar nästan andan!
Jag lidar av pyromani, så nu vet ni...

Jag eldade upp en grytlapp härom dagen, det var inte riktigt meningen.
Igår försökte jag steka mitt finger, slutade med att det gjorde jävligt ont.

Snart bara en vecka kvar, all in?!
Ikväll är det mys i luggar rummet, så som bara vi tjejer kan.
Imorogn är det photosession i parken, afterski för dem andra och sen showtime 
och fjällis.
Hörde att det är nu man ska ha skoj, nu det är dags att bara var jävligt lycklig!

Dags för mig och matilda dra oss ur träsket, släppa greppet och se oss omkring,
skippa giftas tankarna och leva livet...

Snart familj och vänner, är jag hemma igen, längtar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback