Vad är egentligen okej?

Idag har vi haft en halvdag med bara tjejer på jobbet jag, matilda och frida.
Blir ju lätt att det blir lite snack mellan sysslorna och kunderna.
Det vi har pratat mycket om idag är killar, grabbar, boys, svin och män.

Alla har vi haft någon förälskelse här upp, det bara blir så tydligen.
Men ibland så blir man småkär i någon, eller några.
Hur många är det okej att vara kär i samtidigt?
Tre, två och en halv?
Eller är det bara okej med en?
Jag tycker det är okej med flera.. Man kan ju ändå ha sin favorit.
Vissa är ju bättre än andra och andra spelar kort bättre än andra.
NÄr man var liten var det okej att vara kär i flera stycken samtidigt.
Jag förespråkar ju inte monogami men vad fan, mer kärlek åt folket!

Blev bjuden till England av en familj idag.
Har hyrt ut till dem och fick första dagen beröm för min engelska.
Var dock så trött att jag nog inte fattade att jag snackade engelska.
Igår var dem inne igen, då sa dem att dem vill lämna sin email
så om jag någon gång kommer till england så får jag komma och bo och hälsa på dem.
Det känns ju väldigt roligt och upskattat.

Mer info om senstae tiden kommer, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback