Vatten på min kran

Oj oj ännu en dag med plusgrader och strålande sol.
Synd att syrran inte fick lite av detta vädret förra veckan.
Vi begav oss idag till kläppen för att åka, ganska slitna :)

Igår var det en dimmig kväll på HC.
Tjejförfest och hallonsoda.
Fick vatten på min kran, stockholmare är fan dumma i huvudet.
Dryga jävlar är det i alla fall.
Kan dem inte bara anstränga sig lite?
Sen är det lite värre när dem är fula också.

Ikväll ska jag börja på min nya bok och lägga mig tidigt.
Imorgon ska jag och matilda nämligen ut till pinkparken innan jobbet.

Nu sitter jag och lyssnar på lok och har dörren öppen och låter vårluften komma in i rucklet.
Inte långt kvar på säsongen nu, liten klump i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback