Äntligen lite regn

Vaknade klockan tjugo över sex, det var lite mörkare än vanligt.
Gick upp ur sängen och kollade ut ur fönstret, japp regn.
Äntligen kan man slappa med gott samvete, men jag har dock en innestående löprunda.
Kollar klart på filmen vi började kolla på igår och springer efteråt.

Påbörjade en löprunda igår men benen var så tunga och jag var så sjukt omotiverad så jag sprang
inte alls långt.
Det gör att samvetet inte är på topp idag.
Vi vägde oss igår, alla hade gått upp ett kilo, vet inte om vågen stämmer men det får en att tänka till.
Det är helt enkelt bara att jobba på i alla fall.

Inatt vid tjugo över tolv så ringde någon på ett +47 nummer.
Det lät som om det var fest i bakgrunden, ingen som sa något så jag la ganska snabbt på
för jag ville hellre sova.

Var på apoteket igår och fick mig några tabletter som jag ska äta två ggr om dagen.
Får jätte ont i magen varje gång jag har ätiti, så jag hoppas detta ska hjälpa.

Nu ska jag göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback