Elin säger tack för sig

Nu sitter jag och äter min morgongröt efter min promenad.
Tror det blir en väldigt fin dag idag, än så länge inte ett moln på himeln och redan varmt.

Igår var det Elins sista kväll i Engelberg.
Vi drack ett glas skumpa på hotellet och gick sen hem till Johan och Ursula och
lagade sushi.
Maten var jättegod och man blev alldeles proppmätt.
Efteråt gick vi till yukatan och drack en drink.
Sen vidare til CC bar men där tycket jag det var jätte tråkigt.
Allt verkade ha stängt, sprang på några locals så vi gick till Ski Lodge och öppnade upp baren.
Blev inte här så länge men till två i alla fall.

Idag är jag mest trött....
Elin packar och städar det sista, jag ska köra henne till flygplatsen inom en timme.
Känns konstigt att hon åker.
Det känns också tungt för jag vet inte när vi ses nästa gång.
Elin är allt en toppen tjej, jag är glad att jag har träffat henne.

Det som också är lite udda är att jag är inställd på att dra hem.
Jag vet inte varför, kanske för att jag har planerat hemresan men jag har faktiskt
minst fem veckor kvar.
Jag ska ha kul min sista tide det får jag ge mig den på!!

Nu ska jag byta om innan vi drar.


Pose med bulkmagarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback