Filosokisk och förvirrad

Solen har parkerat i Engelberg igen.
Det är finnt på morgonen när dimman lägger sig runt byn, vackert!
Har inte gjort så mycket idag.
Morgonpromenad och frukost, kollade på lite friidrott.
Har åkt lite longboard nu innan jobbet men det blåste så jag tröttnade ganska snabbt.
Ikväll ska jag jobba i resturangen, brukar dock vara väldigt lugnt där på söndagar.
Nästa vecka är sista veckan som resturangen är öppen.

Snart är det precis en månad kvar tills jag drar hemåt.
Kommer vara med blandade känslor så klart!
Har sökt så många jobb nu inför  hösten och vintern att jag blir alldeles snurrig i huvudet.
Vad vill jag egentligen göra?!u

Min kära Elin har dock lite mer tur på jobbfronten!

Nu börjar jobba om åtta minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback