Förälskad i Engelberg

Förhandsinformation: Vi var ute på Spilde tills fyra på söndag morgon. Det var stökigt och skit skoj.
Allt från gamla discohits till schweiziska och tyska schlager avvärkades.


Oerhört skön dag vi hade igår.
Vaknade klockan åtta av att tobbe knackade på dörren "jag behöver hjääälp"...
Jag funderade en stund och gick sen upp och hjälpte honom göra 14 smörgåsar.
Sov sedan till tolv.
Då knackar det på dörren igen tobbe igen "dags att gå upp nu".

Vi satt på trappan utanför hotellet efter att alla gäster hade checkat ut.
Solen sken och det var sådär ofattbart vackert.
Vi gjorde sen ett rycke och städade i några timmar.
Sen gjorde tobbe lax med babypotatis, sjukt gott!
Slutade med att vi satt på trappan i solnedgången och pratade tills
vi frös.
Vi diskade undan allt och jag pratade med mor och far över skype.

Sen tände vi massa ljus runt hot tuben, det var mysig när det annars var alldeles bäcksvart ut.
Efter det så kollade vi på film i baren på projektorn.
Jag och Matilda så vi såg inte klart filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback