En sådan där igen.

Torsdag idag och jobb för min del.
Ikväll ska jag och Mathilda gå ut har vi tänkt.
Större delen av kollektivet var ute och härjade ordentligt igår.
Är nog en hel del av bilder från den kvällen som kommer hamna på facebook.
Jag dras fortfarande med allt snor i smäland men känner mig bättre.
Troligtvis har jag råkat smitta någon men det var inte riktigt min mening.

Imorgon kommer Simon, det ska bli riktigt skoj.
Får se när det blir en tripp till falun, brorsan är ju mitt
i förberedelserna inför vasaloppet.
P3 Johan ska förresten köra öppetspår på söndag.

Förberedelserna inför sommaren börjar ta form men har tänkt hålla det hemligt ett tag till.
bäst att göra det offentligt när det är spikat.
Kan nog bli en skräll....

Har kollat lite på kitekurs, och nu är jag rejält sugen!
Blir nog snart i alla fall, ska boka in det.

Nu är det dags att jobba igen, over and out!

Favorite i repris vänner:

http://www.youtube.com/watch?v=tl-nX-Lfma8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback