Lördag 21/2-09

Shit nu är jag riktigt trött!
SKa bara varva ner innan jag tar mig en dusch och lägger mig.
Bäst att satsa på att vara utvilad imorgon så man orkar hela dagen.

Lillprinsen  är på plats nu, det är riktigt skönt.
Igår var vi en sväng på Hc och det var riktigt skoj.
Vissa hade lite problem med hur simon såg ut när jag hade pimpat honom, men jag var nöjd.
Afterskibandet spray (www.bandetspray.se) är upp och dem är jätte trevliga.
Härligt med lite nytt folk i kollektivet ibland.
Vecka tio har jag planerat en lite utflykt, miljöombyte.

Jag har kommit fram till att ibland gör man bättre att hålla tyst.
Jag vet att jag är expert på att utrycka mig klumpigt men ibland så ska man verkligen bara vara tyst.
Jag vet att man ibland inte förstår min ironi...
Jag hoppas att även andra människor ibland tänker att dem borde ha varit tysta i stället.
Vissa diskutioner har man helt enkelt ingenting att säga om.

På torsdag ska jag klippa mig, längtar lite för jag har än så länge gjort som jag bestämt.
Bara en date med saxen under hela säsongen.
Jaja i alla fall ska jag duscha och tänka på refrängen nu, kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback