Sportlovsveckor

Då har jobbet på riktigt allvar satt igång.
Tre veckor med danskar, ungar och tokiga föräldrar.
Idag har jag halvdag på jobbet.
Förra veckan fick jag ihop 47 timmars jobb, inte så illa!

Jag och Krille har varit i byn på apoteket.
Efter det tog vi en sväng till wärdshuset för att kolla på "vi3".
Det som slog mig då är att folk parkerar hur fan dem vill.
Över allt och hur ologiskt som helst.
Bara för att vi här inte har några parkeringsrutor så är det väl inte så
svårt att med lite förnuft se hur man ska ställa bilen.
Man behöver ju i alla fall inte parkera med fronten mot sidan på en annan bil.

Ledig dag imorgon, tänkte ta sovmorgon och sen ut i backen och testa benet.
Känns benet bra, vilket jag hoppas på så blir det stöten med daniel och clara på torsdag.

Har fått lite pikar, gliringar och påtryckningar det senaste.
Det har fått mig att inse att det är liksom dags att ta tag i mitt lilla liv igen.

Nej gott folk, kanske ska man äta något. Over and out liksom..

Kommentarer
Postat av: Frida

va snällt att jag också får följa med till stöten!

2009-02-09 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback