Time!

Det är fredag kväll och jag är helt slut.
Var en tuff dag på jobbet igår, HC och suger plum fairy efter det.
Jobb nio till nitton idag, imorgon och på söndag, jag börjar bli lite trött.

Det är i och för sig inte det anda jag är trött på just nu.
Dags att röra på sig några dagar tror jag.
Jag tänker inte kasta bort min säsong, dags att ändra på det nu.
Måste sätta igång på allvar att leta jobb till sommaren också.
Är ju inte så lång tid kvar faktiskt.

Är sjukt sugen på att testa någr armada skidor just nu.
Hörde med dem på Stadium men tyvärr är det dem enda skidorna dem
inte har som demoskidor.

Nej nu ska jag bädda ner mig och läsa "tusen stålande solar".
Jag ska vara utvilad imorgon för det blir två sjuka dagar på jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback