Äntligen snö

Tisdag och ledig, blir nog skidåkning idag.
Snön faller tätt ute och det gynnar verkligen just nu.
Ska ladda telefonen och ringa mor och far idag.

Idrottsgalan igår och emma fick pris som årets kvinnliga idrottare, så jävla gott!
Timo gjorde ett grymt bra uppträdande.
Gick och la mig direkt efter jerringpriset.
Kul att Linde fick sportspegelspris.

Blir åkning i kläppen idag för mig och Matilda.
Imorgon blir det troligtvis tandådalen, och test av nya skidor.

Är ganska bra förkyld, så typiskt när man just har kommit igång med träningen.
Bara att bita ihop för sådant går över har jag hört.
Kurrerar mig med mivitotal och en massa varmdricka.

Kollade vilka färger jag vill ha på yoki mössor igår.
Gul, Grön, Orange, blå, grå, svart och vit blir det.
Har hört att lila och randiga mössor kommer till nästa år.

Nej inte mycket annat viktigt att skriva om här så bästa att äta frukost istället.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback