En dag i Kläppen utan ett sår på läppen

Härlig dag, lite kalla fötter men ändå..
Blev idag en runda till kläppen med Victor och Krille.
Vi skulle lära oss hoppa, gick sådär men bättre blev vi väl.
Krille hade dock lite otur med ett knä men vad gör det när man har en så snygg jacka/byxa?!

Telefonen har gått varm idag, får ta och ringa tillbaka till er som jag inte har hunnit prata med.
Dem ringde föresten och ville göra en uppföljning på P3 historian, blir intervju imorgon...
Att det aldrig kan ta slut :)

Ikväll blir det lugnt här hemma bara, vissa ska till fjällis och fira att frida åker hem men
jag ser ingen större glädje i det utan stannar hellre hemma.
Imorogn blir det en halvdag på jobbet från klockan tre, ska försöka åka lite innan.
Det är så sjukt jävla kul att åka skidor!
Dock tog det ett tag att vänja sig på min twintip när man åkt attraction trean ett tag.
Det är Claras fel :)

Jaja dags att äta dagens andra mål nu tycker jag, hörs hej!

Ps. Kollade igenom bloggen och såg att det var lite tomt på bilder, här kommer två.





Dagens musik tips
http://www.youtube.com/watch?v=CMgYkkghhTU&NR=1

Kommentarer
Postat av: Lina

VAF FIIIIIN DU ÄR I HÅRET!!!!

2009-01-15 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback