Finns folk till allt.

Usch, nu är jag både trött och hungrig.
Har precis ramlat innanför dörren efter en nio-nittondag.
Har varit små segt eftersom jag gick in i väggen vid fyra.
Gott med halvdag imorgon och tid att träna.

Jo historien från igår:
Hasse ringer, han har blivit bestulen på sina skidor utanför afterskin.
Han har ingen försäkring men är villig att betala för skidorna, vi fixar det imorgon .
Sen ringer Christer  han har också blivit bestulen på sina skidor utanför afterskin men tog ett par andra istället.,
Det är troligtvis Hasses skidor, konstaterar jag.
Christer är jätte nöjd för han har ett par skidor och tycker att Hasse ska betala för sina.
Christer har försäkring på sina men vill ändå inte förstå att det egentligen är hans skidor som är borta.
Jag ber även honom att komma in dagen efter.
På morogonen ringer "skidåkarna" en mycket berusad man har lämnat in ett par utav våra skidor (Christers).
Hela historian slutar tillslut med att bara ett par utav christers stavar är försvunna...


Dags för mat och körslaget, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback