Så ja...

Som en mamma på dagiset sa en dag, "life is a bitch" och det är så sant.
Nej mina vänner det är ett sjukt jävla liv man lever...
Som min far säger ibland "folk är alltid mycket dummare än vad man tror"
tråkigt bara att behöva gå in med den iställningen.

Nej mycket snö har kommit, hade lite problem med
att få loss bilarna när vi skulle till jobbet häromdagen.
Har sjukt ont i mitt invalido ben så är sjukskriven några dagar.
Var på HC¨med invalido pinnarna, skulle gå på toa och fick frågan av en kille
"klarar du dig" ja toa går man ju helst själv på.

Nej idag har jag ingen större lust att skriva så mycket mer här.
Saknar er så sjukt mycket nu!

u

Kommentarer
Postat av: Joline

Pappa brukar säga (citera Brandkvist):

Folk är inte så dumma som man tror. De är dummare.

Hälsningar från mamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback