Snöstorm

Så trött man kan bli på ett par pinnar av metall och plast.
Egentligen är jag nog mer trött på foten/ankeln.
Skulle gått till HC igår, blev inget med det.
Istället blev det sängen med foten i högläge, ungefär lika festligt.
Dem som inte gick ut givk till "pink park" och hoppade.
Nej men jag är inte bitter!

Ute snöar det väldigt mycket, ska visst vara storm idag.
Snöstorm här innebär hårdvind och 2 dec snö och inte hårdvind och 2 cm snö som
på västkusten.
Hemma hos mor och far regnar det, så då är nog snö lite bättre.
Ska passa på att ringa Marcus idag när jag bara ligger hemma och tråkar ihjäl.
Var längesedan jag pratde med hjärtat också.
Lina far ju söderut på måndag så henne måste jag också ringa.

Har fått svar från några jobb jag sökt och två interjuer är inbokade.
Tänk om man skulle kunna ta dem samtidigt, för dem innebär nämligen en liten utflykt.
Simon hade långväga tankar om mig, men det hade varit grymt med vinter/sommar säsong.
Midsommar i stryn?! Det hade varit något i min smak!

Nej nu har jag så tok mycket att göra att jag måste gå....

Dagens låt:
http://se.youtube.com/watch?v=q7dXYbGEqYc

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback