typ lördag...

Åh Clara nu förstörde du.. Jag skulle ju lura alla att jag hade blivit en "Emo Joline", men får ta det en
annan gång.
Arvingarna igår, lite sämre än förväntat.
Planerar just nu en liten mini semester till antingen borlänge eller vemdalen.
Skönt att komma bort lite eftersom vi lever ganska intensivt här uppe,

Halvdag imorgon, tänkte hinna åka lite skidor innan.
Har varit på gymmet med Kristoffer ikväll, det är så sjukt härligt att träna lite igen.
Jag får vara nöjd med tre-fyra pass i veckan.

Clara har ju åkt hem för några veckor och det blir genast lite extra tomt.
Detta är ett rent livstecken från min sida, har inte så mycket att berätta.
För utom att jag mår sjukt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback