Sådär, ja!

Som ni vet gott folk så censurerar jag inget.
Jo en gång, en lönnfet långhårig kille, men det var ju på ren begäran.
Inget är officiellt från min sida så ni vet.

En slapp ledig dag har vi haft här hemma.
Skulle åkt lite här i lindvallen men har blåst väldigt mycket.
Funderar på att åka bort några dagar om någon vecka.
Kanske hälsa på Erik i Borlänge.
Ja hitta på något utanför huset i alla fall.

Imorgon åker Clara, känns jätte tråkigt!
Vem ska jag nu leka jibber med?
Vem ska jag åka box med?
Jag får försöka hitta en tillfällig ersättare.

Ska ringa hjärtat nu, daglig uppdatering.
Är det någon som känne rmig så är ju det den där rödhåriga tjejen.

Har lovat att vara blond till säsongsavslutningen, det kommer bli ett projekt i sig.
Färgade håret svart igår så det var ju inte ett steg i rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: Clara

haha, vet inte om vi kan kalla det svart, mer väldigt mörk brun...

Jag ska öva boxar teoretiskt här hemma!

tänk jibb liksom!

Redan lite trist utan Sälenlivet,

saknar ditt glada sällskap!

Hörs.

Kram C.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback