Dump i Tandådalen

Vilken jävla dag...
Var sjukt sega ut till backen men till slut så.
Vi åkte direkt till jr parken för att hoppa lite och det gick bra.
Tyckte det gick lite segt så satsade i sista kicken, det gick inget bra!
Fanns typ ingen landning så det var bara att göra så gott man kan.
Blev en vurpa, ett skratt och upp i liften.
Men det gjorde bra jävla ont i benet!
Bestämde oss för att åka till bilen och det gick knappt åka stå eller leva.
Fick åka skoter till sjukstugan.
Där trodde läkaren på en fraktur så remiss till röntgen i byn.

David var en klippa igen och körde mig till sjukan.
senare ko  Matilda och tog med sig matsäcken.
Tack mamma för festisen förresten!
Fick komma in och köra lite snygga poser på röntegen men precis
som jag befarat inget brutet men en blödning i benhinnorna.
Tar några dagar att blir pepp igen, sen blir det nog boxar ett tag.

Vilken sjuk jävla dag men tack alla som ställde upp på min cp tripp.
Bara så ni vet jag har snabba långkalsoner, haha!

Kommentarer
Postat av: Clara

Joline!

Vad är det jag läser?

Bara att ta nya tag nu, jag kan åka boxar med dig ett tag om du vill :)

Sen kan vi ta de där småhoppen då man knappt lyfter från marken, tror det är säkrast...

faktiskt. Ses snart.

Kram C.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback