åska igen!

Nu tycker jag media får ge sig, dem försorar upp hela SM tjafset.
Nu börjar det bli precis som ett "halmstad-drama", inget slut.

Här började det precis åska.
Jag har jobbat inomhus idag för min solkräm tog slut igår,
nu har jag köpt ny.
Tobias och två kompisar kommer hit och hälsar på idag till imorgon.
VI ska försöka att cykla eller vandra imorgon i alla fall.
Trist att vädret blev så dåligt annars hade man kunnat testa den andra DH-banan på Fürenalp.

Saknar Elin idag... :(

Har jobbat med vårt projekt, har gjort några små framsteg.

Kolla in:

http://www.hikinginthealps.blogspot.com/

En ny hike och en bild på "bygget"

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar dig plutten. Varje dag! tänkte på dig då jag satt ute på krogen. Hade varit fint med Joline här ikväll. Något saknades, helt klart!

2009-07-05 @ 04:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback