Handlat

Idag har vi handlat, STOR HANDLAT.
Vi var i en butik dit bara faolk i resturang branchen får lov att handla.
Det fans bara storpack utav allting, men inte ett dugg billigare.
Vi var där i drygt två timmar, jag höll på att somna i slutet.
Efter det åkte vi och handlade skruvar, vinda och en skottkärra.

I lördags var det fest, avslutnigen på en perfekt dag!
Jag hade riktigt skoj och det blev några öl.
Bugg kanske inte är så internationellt för timeingen svensk/schweizare blev
mest sne tramp och fumligt.

Vurpa här om dagen när jag körde DH/XC, ger den vurpan fem av fem klövar,
smooooth var vad den var.

Nu ska vi strax äta, funderar på att dusha innan.
Knät ömar så hoppar löpningen idag men funderar på lite longboard istället.

Är lite orolig för min dialekt när det är så mycket stockholmare, vill absolut inte
prata som någon dryg jävel.
Jag vill ha min dialekt kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback