lördags godis

Ganska okej dag, en trea av fem möjliga skulle jag säga.
Jag, Hannes och Isabell krashade hemma hos John igår, kollade på film till halv fyra.
Kollade på en film som handlade om två kompisar som skulle tjäna pengar
genom att göra en egen porrfilm, faktiskt en ganska bra film.

Jag började dagen med att gå hem, ingen "walk of shame" men såg säkert ut så.
Fixade frulle med allt vad det innebär.
Slutade jobba vid halv tolv, köpte lite godis.
La mig i sängen och sov två timmar medans touren rullade på tv:n.
Började jobba vid halv fem igen.
Har serverat  min första middag nu, gick riktigt bra.
Spillde lite soppa men det var till en liten tre årig grabb så han såg till att spilla lite extra sen.

Ikväll tänkte jag och Isabell göra en all in!
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback