Så kallat ösregn

Igår jobbad ejag till klckan tolv, jag var lagom trött när
Tobbe tyckte att jag skulle hänga med och äta frukost.
Jag kom upp ur sängen vid halv tio och stack direkt ut för
att springa i regnet.
Det var skönt att vakna till lite.

Nu eftert en massa regn så skiner solen så jag håller på att duka upp cafet.
Ikväll ska jag servera igen.

Pratade med Petter igår, det var hur länge sedan som helst.
Han är verkligen en roligt och trevlig filur.

Vi hade precis en vattenläcka tack vare allt regnade så Hannes
skottar vatten på taket.
Bilen har punktering så jag får kanske ta tåget till verbier imorgon istället.
Kul att det då finns fem olika stationer i verbier, hur ska jag veta vilken jag ska gå av på?

Nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback