Ganska gott väder

Värme, sommar, skönt.
Ledig, oh yes I like it!
Ska nog ner och bada senare, nu sitter jag i skuggan på terassen.
Kie, en utav vinterns säsongare är på besök.

Hade en man i Cafeet igår, han vandrar genom alperna, är ute i 4 månader.
Han satt här från sju till tio, det var alldeles kolsvart när han lämnade terassen.

Kanske blir en liten roadtrip hem i sep, hade varit jätte skoj.

Har dem senatse dagarna ältat min framtid, vad ska man göra med livet?

Har varit och badat nu, var jätte skönt i vattnet.
Nu ska vi grilla, blir nog lite gott häng.
Imorgon är jag ledig också, riktigt gott.
Visde sig att jag jobbat hundra procent men fått lön efter åttio.
Så idag har jag varit lite bitter och förhandlat lite, får se om det blir mer av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback