Fussboll

Nu är det snart dags för fotboll.
Man blir alltid lite extra taggad när man är så här på borta plan.
Jag tror på en självklar vinst ikväll i alla fall.

Idag har det varit en galet seg dag, med bara en massa regn.
Jag fick i uppgift att klä en låda i hönsnät, det tog typ halva dag tills Elin kom och hjälpte mig.
Jag måste ha haft ett sjukt trauma efter efter högstadiet för jag minns inget från träslöjden.
Sen sorterade jag massa brädor.. Sen ingenting..
Inför morgondagen har vi fått en låååång lista på vad vi ska göra.
Den där stockholms steekarn,har ni hört att dem har sådan där behållare där man slänger flaskor i olika färger...
Återvinning ska det heta, sådant har dem i stockholm i alla fall..

Jag börjar tvivla på att vissa av mina vänner är i livet...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback