hallå du där, kräftan?

Shit vi som trodde det skulle bli regn, istället  har det varit en riktigt kanon dag.
Jag skickade med hikegänget min solkräm, gissa vem som blev grillad?
Satt och skrev lite vykort i solen utanför hotellet och nu är jag bränd.
Jag hatar att bränna mig, ger ingen färg utan gör egentligen bara ont.

Jag och Elin kanske tar med oss cyklarna till Lausanne och drar iväg och cyklar lite DH.
Oscar tipsade om ett ställe i närheten som skulle ha sjukt bra åkning.

Imorogn är de en röd dag i vissa delar i Schweiz, vi har försökt att lista ut varför men ingen
som vet.
ja det är det som händer här på min hemmaplan.
Nu ska jag svara på lite roliga mail som jag fått idag.

God natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback