Hej då snäckan

Vad mysigt det är att vakna när det smattarar på fönstret.
I och med att det har regnat hela förmiddagen så har jag jobbat inomhus.
Känns som man har hunnit med en del idag, jag gick tillexempel loss på en kruka med gamla växter.

Är lite nere idag, Elin åker imorgon.
Trodde verkligen inte att jag skulle träffa någon som henne här.
Hon är världens bästa (typ som mig).
Jag kommer räkna dagarna tills hon kommer tillbaka 1 aug.
Vi håller på att göra planer och kommer antagligen hitta på en del efter det här.
Nu får jag klara mig själv i nästan två veckor (cheferna är här) sen ska det komma
en ny tjej och en kille.
Killen ska vara från värmland, en ny Daniel?!

Har haft en "blödig" dag, rev mig på näsan och började blöda sen råkade jag dra knogarna mot cementen och återigen började jag att blöda.
Ski Lodge söker någon som kan snacka lite tyska och severa, är det du?
Kolla in vår blogg, händer saker hela tiden!

http://www.hikinginthealps.blogspot.com/

Nu sitter jag och väntar på Elins avskedsmiddag, lax och till efterätt kladdkaka, mums!

over and out / J.







Kommentarer
Postat av: Elin

nå, söt du är :)

2009-06-23 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback