Krävs någon med dålig balans för att lyckas

Oj jag är så kissenödig, måste gå på toa och sen lägga mig,
Har åkt longboard med Pastorn ikväll, gick inge bra.
Vurpa, tappa luften och skrapa upp armbågen och höften.

Skräll i tempo SM såg jag.
Imorgon ska jag ha frulle sen är jag ledig.
Downhill på Trübsee idag, portugisen, tog med sig patricia så vi fick mest vänta.
Finns en del fina stigar där tror jag.
Fick något så kvinnligt som bredställ så jag var på väg ut för en kant, ops!

Nu är Johan och Ursula tillbaka på jobbet.
En kranbil flyttade vår bastu och badtunna idag så nu är det äntligen på plats.
Läggdags! Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Saknar en bild på hur det blev med badtunna i den grop Ni grävt. Morfar har tittat på bilder från Dig.

Hälsningar mor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback