Lite tomt på bygget

Idag är det lite ensamt här.
Erik, Elin och Niklas är på hike, jag stannar kvar och vaktar bygget.
Jag har fått lite arbetsuppgifter som jag börjat ta itu med,
Jag ska
gräva, skriva vykort, snickra, puffa m.m
Jag tänkte börja med att gräva för det är fint väder ute för tillfället.

Vi håller fortfarande på med att planera om vi ska till lausanne eller inte.
På tisdag åker Elin...... ÄNDA TILL 1 AUG ÄR HON BORTA

för övrigt händer inte så mycket.
Vi bor ju med två fiskmåsar så vi får stå ut med deras rosé och eviga champange drickande.
"hemma i STOCKHOLM", ja där har dem allt...
Vi har ju tydligen inte återvinningsstationer i resten utav landet.

Snart midsommar, jag är ledig över midsommar.
Vi ska ha en liten fest här och mitt mission är att fixa själva midsommar stången.
Jag vet ju själv att jag var lite halv angagerad då vi skulle göra den på dagiset förra året men
det kanske går bättre här...

Förresten så är jag sjukt sugen på lite sommarskidåkning, kanske Verbier eller Zermatt.
Man måste ju nästan passa på speciellt då jag ändå tänkte titta förbi Verbier och kollar
på en etapp av touren.

Jaja, see you!

http://www.youtube.com/watch?v=pr1rsi6SpLg

ps. fortfarande sjukt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback