Man måste vara lite dum i huvudet

Niklas tog bilder dels från vår DH-tur men också från när kranbilen var här.
Så snabbt jag kan ska jag försöka lägga upp bilder på det här.

Just nu sitte rjag och funderar på om jag ska gå till läkaren med mina asfaltssår eftersom
jag inte gjorde det förra gången.
Något jag nu har kommit fram till är att jag ska skaffa armbågsskydd.
höften minn är svullen så det har inte blivit många timmars sömn.
Fast jag tycker fortfarande att det är lika roligt att åka longboard och tack vara pastorn så börjar jag få in
lite fina svängar, och släppa ettan :)

Nu är jag snart ledig men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Jag funderar på att gå på en egen liten hike eller sticka ut och cykla..
Det tråkigaste är att den jävla armbågen gör så jäkla ont att jag inte riktigt
känner för att cykla.
Kanske ska jag ta mig en löprunda istället...

Hoppas ni har det gott där hemma i värmen!


nehe jag vart inte ledig idag, indierna behagade äta frukost klockan halv tolv så jag fick jobba hela dagen istället.
Kom förbi en nunna ch slog sig ner, hon var typ 80 år och ute och gick med stavar (tror det var hon du såg en gång elin).
Vi försökte kommunicera lite och det gick bra, hon var ur söt och kunde typ 5 engelska ord.
Niklas tog kort på oss, det hoppas jag snart få tillgång till.
Nunnan skulle snart komma förbi igen sa hon i alla fall.

Nu ska jag skura badtunnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback