Nu är det ödsligt på bygget

Idag började jag dagen med att ut och springa sju km, riktigt skönt.
Tyvärr känner jag av knät nu efteråt så vad jag tror så börjar det verkligen bli dags för ett par nya
löparskor, speciellt som sulan börjar släppa.
Har varit en sväng och kollat på XC tävlingen, ska gå dit nu igen för det är nu seniorer och master ska köra.
Imorgon kör elitklasserna.
Sitter nu och följer damernas linjelopp i SM, verkar vara lite attacker, det är ju skoj.

Var hos min husläkare Dr. brusher igår.
Han lade om mina sår, vilket jag också ska göra två ggr om dagen i fyra dagar.
Fick en salva mot brännskoador (som det blir när man kanar på asfalt) och smårtstillande.
Han vill inte att jag åker longboard på tre veckor för han ska gå på semester, vi får se hur det blir med det.
Tror smäller tog ganska bra ändå för jag har liksom ont i lungorna.
Som pastorn sa, ska du fortsätta sådär får du ha fullface hjälm också, det hade ju sett ut!

Kanske ska åka Downhill med Rolf på måndag och kanske ta en öl påm söndag.
Niklas åkte hem vid tolv idag så nu är det bara jag, johan och ursula här.
Ursula sa att jag också får komma på deras bröllop om jag har vägarna förbi Peru i december,
vilket jag tvivlar på att jag har.

Nu ska jag äta spagetti med köttfärsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback