plask!

stress skriver någr rader, är på väg att hämta lite tvätt.
Har haft en vatten läcka från diskmaskinen som spridit sig ner till köket i källaren så har varit lite kaos på förmiddagen.
Nu börjar allt lugna ner sig så jag kan fortsätta olja och sen börja på min midsommar stång.

Skriver mer senare!

Tillbaka igen, ganska trött.
Har varit en lite stressig och hektisk dag mne jag har fått mycket gjort.
Imorgon är det midsommar och det betyder fest på lodgen, så blir att göra imorgon också.
Patricia som har varit här och städat en dag var förbi med sin man (dem är 23år) det var trevligt.

Till Elin:
det portugisiska äcklet från i lördags såg jag idag när jag skulle till Coop.
Tänkte bara hälsa och försöka smita men han fortsatte prata, till slut kunde jag dra.
Nu ikväll gick han och en tjej förbi här när vi satt på däcket.
han gick och kastade n"några ögon", jag kunde inte hålla mig för skratt utan berättade för patricia, pastorn mfl.


Vatten läckan är inte så farlig, vi kommer "bara" nehöva måla om det stora köket.
Har fixat lampan som varit sönder i matsalen, elle ja jag bad elektriken kolla på den
medans vi väntade på Niklas och pastorn.

Ja det är mest jobbrelaterade saker som händer här.
Imorgon har jag soooooov morgon!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var ju midsommar. Han ville ju ligga-ligga-ligga med svenska flikka. EEEUUU!

2009-06-23 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback