Regn

VIr fest blev ingen fest fest men jag är nöjd ändå.
Det blir ganska chill istället.
Vi kollade på tennis, var ju två viktiga matcher.
Vi grillade och gick på slackeline, riktigt skoj.

Lite senare gick vi vidare till yocatan, var något slags glasögontvång där.
Så vi fick köpa  oss var sitt par innan vi fick komma in.
Var ett band som spelade, sångaren hade sjukt bra röst.
En av kör tjejerna hade i princip sex på scenen såg det ut som, jag har
ju lite svårt för sådant där "åmande".
Märkte ett tag att jag vart lite rastlös för jag började hitta på lite egna lekar, men när det kom
till stillastående längdhoppp sa Elin nej.

Idag började jag dagen med fruksot, har det fortfarande.
Senare idag ska vi kolla på landskampen.
Det regnar idag så egentligen har man mest lust att mysa med en filt och en film.

Får skicka ett lycka till, till Halmia tjejerna!

Hej hopp i en vattenpöl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback